Tuba bebekler farklı oluyor biz oyun halısı aldık bir hevesle ilk çocuk koyduk ağladı oyuncaklar ağzına soktu ilk 5 dk baktı sonra istemedi boşuna aldım ek gıda geçtik bir sürü para verip e bebek mama sandalyesi aldım yüksekte bari beni kucağa al demez oturur ben iş yaparken beni izler dedim şuan 5 dk sonra ağlıyor içinde ana kucağı almıştık ev tipi içine koyuyoruz büyüdü ya artık kemerler tutmuyor pat kendini aşağı atıyor büyüdükçe resmen işkence çektiriyorlar beşik aldık yanımda uyuyor beşik koysan gece kaç kez kalkar 😂anlayacağınız biz para verip en güzeli olsun diyoruz paşaların umrumda değil