nazatamina Serpil51 ben de baktim hep asagi yukari ayni fiyatkari birde resimler vardicocuklarin ustunde sirti falan komple acik bu modelin ben kizina giyrdirmem hos durmuyor vazgectim
Bal-Kaymak Ceylanzumra Bahsettiğiniz sayfa hakkında geçenlerde post açıldı. Ürünleri göndermedi ters cevaplar veriyor dolandırıcı diye
nazatamina Ceylanzumra ben baktim oraya 15 lira kargo ucreti istiyor birde yaz geldi diye kampanyalarin hepsini bitirmis hemen hemen ayni fiyata denk geliyor sma yeni kampanya vatsa bilemdm
Adababy Serpil51 ben kızıma bu elbiseleri ardenkids diye bi siteden alıyorum kapıda ödeme ile kargo hızı falan mükemmel memnunum
nazatamina Serpil51 acik olmasindan ziyade usur gibi geliyor gerci cok sicak olacak ana ne bileyim tercih meselesi🤣 beyaz badi olur ama bak
Ceylanzumra Serpil51 bilmiyorum onu cewramdekiler siparis werdiqi icin biliyorum bn hic sipariş wermedim
nazatamina Jammy baby den cok guzel seyler aldim evet fiyatlar hemrm hemen ayni ama hem kargo vermiyorsun hemde kaliteyi hissediyorsun hemen de geldi