Kızlar kızım 16 aylık olmak üzere menenjitin 3. Dozunu vurdurcaktık biraz geç kaldık diş ateşi olduğundan hemşire bekleyelim dedi yasaklar filan derken bugün götürücektik bu seferde kızımın hafif burnu akıyo gibi aşıyı yine 1-2 gün erteleyelim ateş olursa hangisinden olduğunu anlayamayız dedi hemşire, aşımız gecikti bişey olur mu acaba 😞 birde burun akıntısına hapşuruğuna ne iyi gelir deneyimli anneler bilgi verır mısınız🙁