papatyasevdalisiii Nolur bilen varsa yardımcı olabilir mi oğlum 10+4 aylık hemşire bıngıldağının erken kapandığını söledi çok korkuyorum bişi olur mu lütfen yardımcı olun 😞😞😞
Fatmaimarusta papatyasevdalisiii sıkıntı yapmayın benim oğlumunda 5 aylıkken kapandı doktorumuz her ay kafası büyürse bir problem olmadığını söylemişti 1 yaşına kadar düzenli baş ölçümü yapıldı
Mom0911 papatyasevdalisiii benim oğlumda da o aylarda kapandı . Sorun yok demişti doktorumuz . Şimdiki çocukların çoğunda öyle erken kapanıyor diyordu