Emneaygl ek gıdaya başladıysanız yine anne sütü ya da formül mama kullandığınız için aşırı vermenize gerek yok su kadar ml verilecek diye bi kaide yok sadece ek gıda verdikten ya da anne sütü veya mamayla beslendikten sonra birkaç yudum vermek gerekiyor diye biliyorum. Eğer ek gıdaya geçmediyseniz gün içerisinde birkaç çay kaşığı kadar vermeniz yeterli olur. Suları öğün sonrası verin ki midesi dolmasın