Ecre41 canim bende ayni senin gibi oglum 18 aylıkken dogum yaptim.neler yaşadığını cok iyi tahmin ediyorum bende hep ağlıyordum mutfak tezgahım bulaşık,ev darma dağın kalıyordu yetişemiyordum. Yemek bile yiyemiyordum.kizimi emziremiyordum oglum birakmiyordu.ne gece ne gündüz uyuyamıyordum. Ama geçiyor inan simdi 6 aylik kizim oglum 2 yasinda onlarda birbirine alışıyor oynuyorlar. Simdi isimide yemeğimide yapıyorum çünkü seninde çocuğunda bebginde bir alışma süreci oluyor.aska suçlama kendini bende yaptım ama simdi iyiki olmus bosyere hirplamisim kendimi diyorum.sakin olmaya calis