Kbrayaman bütün alnı mor geziyodu 🤦♀️ Ağlayınca da üstüne düşmüyodum. Biraz acımasız olmak gerekiyor bazen, sizin tepki vermenizi istiyor o yüzden yapıyor. Ağlayınca, kafanı kendin vurdun ağlayamazsın; vurursan yine canın acır, o zaman vurma ben bişey yapamam diyodum.