Fulyaalinmina Kızım 7 aylık. Dişleri muhtemelen çıkacak çünkü altlar kabarık bembeyaz olmuş. Dün gece ateşlendi kakası yeşil renkti. Burnu akmaya başladı inim inim inledi gece hiç uyumadı hala uyumuyor dis bunları yapar mı usuttuk mu çocuğu.
Aezgi Fulyaalinmina diş ateşi 38 gecmezmiş kakada da ishal renk değişikliği oluyormus carpol ve tetagil diş granülü kullanın rahatlatır diş ağrısı biz büyükler icin bile cok zor kimbilir onların canı ne kadar acıyodur
Duyulurum Fulyaalinmina burun akıntısı ve yeşil kaka olmadı ama her dişten önce 5 gün falan geceler öyle geçiyor. Rahat bir uyku uyuduğu sabah bakiyorum ağzına dişi patlamış 🥰
74Canannem Dişten canım ama zor çıkıyor benimki de üç gün ateşlendi çok ağladı burnu tıkalıdı çıktı sonra dişi diş jeli kullanıyorum ben emzircdğüm zaman bide uyutcgm zaman
Fulyaalinmina 74Canannem bir ateşi çıkıyor ağlıyor inliyor ellerini emiyor daha çok ağlıyor çok üzüldüm birde yoldan geldik usuttuk mu dedim ama bu havada sanmadim da
Fulyaalinmina Aezgi 38 i geçmedi ama 37.9 a kadar çıktı canım kaka da bir tuhaf çıktı burun akıntılı agzin suyu zaten hiç durmuyor dişleri böyle bakinca dis var gibi olmuş o kadar beyaz
Fulyaalinmina Aezgi vermedim daha 38 i geçmedi diye ama eşim eczaneden calpol alicak 4 e de doktora sıra aldım ne olur ne olmaz inlemesine dayanamıyorum
Aezgi Fulyaalinmina ver canın illa ates düşürüxü olarak düşünme carpol ağrısı kesici hemde ağrısını alsın
Aezgi Fulyaalinmina eczaneye gidicekse benden tavsiye tetagil diş granülü var doğal icerikli diş dozu doktor tavsiyesiyle aldım carpolle aynı anda veriliyor benim bebeğim 5 ay 5 günlük bizdede diş sancıları basladı bana cok iyi geldi . ama sakın diş jellerinden alma onların icindeki bazı maddeler cok zararlıymıs
Fulyaalinmina Aezgi vericem eşim getirein de çok üzgünüm aksamdwn beri oda yorgun ben daha çok yorgunum gözümu açamıyorum
Aezgi Fulyaalinmina tahmin edebiliyorum inan. Ben simdi diş tedavisi görüyorum emzirdiğim icin ağrı kesici alamıyorum dişimin ağrısından ağladımm yani bebekler ne kadar acı cekiyodur düşünemiyorum yavrum kıyamam canı yanıyodur ağrı kesici rahatlatır onur ama
Fulyaalinmina Aezgi Ay eşim de ilaç konusuna bir karşı ki sorma. Ondan doktora sıra aldım hemen. En azından o verince almicaz demez.
Fulyaalinmina Aezgi geçmiş olsun canım sanada. Calpol geldiği gibi vericem hiç bişey yemedi ama emmedi mama yemedi zararı olur mu
Fulyaalinmina Duyulurum burun akıntısının çok ağladığı için olduğunu düşünüyorum aslında ama yeşil kaka dünde yeşil di internette okudum bende. Dün zor geçti inşallah bugün normal geçer uyuyamadihi için daha da huzursuzlandi
Aezgi Fulyaalinmina yaaa esin bi diş ağrısı ceksin hemen ağrı kesici alır ama ah bu erkekler😄 sen ver canım dinleme esini bebekler icin olan birsey bu hem ne zararı olucak
Aezgi Fulyaalinmina saol canm capol vermeden önce kasıkla ver sütünü veya mamasını 7 8 tatlı kasığı falan en azından az da olsa midesi bos olmasın
Fulyaalinmina Aezgi bana çok ilaç kullanıyorsun diyor tamamen karşı ilaç olayına demir d vit falan da ilaç veriyorsun durnadan diyor