Nilperi **Merhabalar, Dubleks evim için kameralı bebek telsizi almak istiyorum. Sizlerin önerebileceği bir ürün varmı? Kararsız kaldım 😔@
Alenffc18 Nilperi vtech BM3200 Dijital Bebek İzleme Cihazı aldım gayet memnunum suan her yerde 850 sadece ebebekte 599 bende 580 tl almıstım 2 hafta önce
Yade012 Nilperi motorala EAS34 LCD ekranı almıştım çok kaliteli çekim gücü falan memnundum . Oğlum şuan 4 yaşında kullanmayı bıraktım. 6 sene önce 500 liraydı şimdi kaç olmuştur fikrim yok
Nilperi Çok teşekkür ederim arkadaşlar ben chicco almayı düşünüyordum. Çekim alanı bu ikisininde ondan fazla. İncelemekten kafam allak bullak oldu artık 😭
Yade012 Nilperi çekim alanınin iyisini deneme yanılma yöntemiyle anlıyorsun maalesef çünkü sinyalin güçlülüğünü evin duvar yapısıyla çok ilgisi var. Bir çok kamera alıp çekim gücünde sorun yaşayıp geri iade etmiştim en son motorolaya karar vermiştim.