esraergin 4. Ayda bitmişti gazı. Biogaia ile beraber Vicol bitti ,sab simplex bitti, zinco bitti , aguline(hiç bir işe yatamadı), Nurse harveys damla sırayla bunları kullanmıştım ama en iyi Nurse harveys damlaydı bize göre. Bi ara biogaia + sab simplex + zinco damlaları aynı anda kullanmamıştım