sevval_5481
Kusura bakmayın lütfen mesajınızı yeni görüyorum. Ben ek olarak bu şey kullanmıyorum damla vs. Bebeğim anne sütü pek sevmedi 4 aylıkken başladım ek gıdaya. Şimdi sabah karışım kahvaltı veriyorum lapa şeklinde öğlen mutlaka çorba ara öğünde Aptamil ve akşam meyveli muhallebi bulursam yoğurt falan. Gece 2 gibi de uyandırmadan rüya öğünü şeklinde 150 CC Aptamil veriyorum. Eğer isterseniz daha sonra kahvaltı ve çorbanın da ayrıntılı içeriğini yazarım