Cero0505 kabin almayacağım.bagaja vereceğim.yanima bebek çantası alacağım.oyuncak, biberon vs için.bir şey sormak istiyorum ben normalde emziriyorum.bebegim emzik kulllanmiyorm.acikma halinde göğsümu açamam diye endiseliyim emzirme örtüm var aslında.mama hazırlamayı planlıyorum.ilik su icin öneriniz var mı?o işi nasil halledebilirim?