Emolii Selam kizlar. bebeginizi nasil uyutuyorsunuz ? Benim 5 aylik oglum var ve dogdugundan beri emerek uyuyor.
kutgun Emolii hamakla yatırıyordum artık park yatağı sallayarak uyku müzikleriyle uyutuyorum. Hamak sonrası park yatağa alıştırmak çok zor oldu 🤦🏼♀️
Ayemta Emolii 10aya kadar emerek uyudu simdi emiyor bitiryor .sanki tesekkur edercesine uzume bakip gulup birseyler mirildaniyor.5dakika oyalanip sallanarak uyutuyorum kendisi asla uyumaz
nesnes Benim kadar kızım da 5 aylık emerek uyuyor. Çok şükür gece uykusu iyi öyle olunca müdahale etmedim
NeMeDe 1 aydır emerek uyuyor, anneme gittik geldik 8. Ay atağı ile düzenimiz mahvoldu aşırı üzgünüm nasıl bırakabilirim memede uyumasını bilmiyorum 🤷🏻♀️
ecemm-6161 Emolii sallayarak uyutırutotım az sallayıp hemen yatağına bırakıyorum oyke alıştırdım canım ben😄 mama vE ek gıda ile