Kuzeyin_annesi53 Bana yorgunluktan oluyo ne zaman çok ayakta kalsam yorulsam ertesi gün bacaklarımda ara ara küçük morartilar olur spor yapmaya başladıktan sonra oluştu bende
Asel-Aras Kuzeyin_annesi53 anladım canım benim üst bacak yerlerimde komple her yer mosmor ve kollarım da falanda olusmaya basladı biraz tetirgin oluyorum acıkcası
1Dost Hemogram tahlili yaptırın plt değerlerinize baktırın basit bişey değil bu Benim hastalığım senelerdir cekiyorum