mnkbbgm Durduk yere evham yaptım . 23 günlük oğlum var dün banyo yaptırdık gece gaz sancımız vardı damla verdim 2 sefer uyandı gece emdi ikinci sefer dolu dolu çiş yoktu sabah babası işe gitmeden 10 15 dk emdi uyudu normal mi
mnkbbgm morjaguar gece daha fazla uyanırdı bu kadar sakin durmazdı ondan yaptım aceba üşüttüm falan mı diye
Saitkereminannesi Banyo yaptığı zaman bebekler daha rahat uyurlar bi yeri agrırsa soguk alsa huzursuz olur ağlar