Melhan Bebeğim 18 aylık ve ortalama 3 aydır alt dişlerinde kararma var. Anne sütü alıyor ve tamamen organik ürünler yedi onca dikkat etmemize rağmen böyle olunca çok üzüldüm. Dr.a götürdük. Dr. Hanım kan ilacı kullanmayıp anne sütü aşan bebeklerde olabileceğini günde bir kere gazlı bez ile silmemi geçmez ise 2 yaşında diş doktorunun temizleyeceğini söyledi. 3 aydır dediği gibi yapmaya çalışıyoruz ama iyice arttı. 2 yaşı beklemeden götüreceğim diş doktoruna ancak bu durumla karşı karşıya kalan var mı ya da çözüm önerisi olan? 🙄
ejderyaaa Melhan Bizimde üst dişlerde var üstelik gec çıkmasına rağmen gece beslenmesinden dolayı olduğunu düşünüyorum 22 aylık
Asyab Melhan benim de bebeğimin alt dişlerinde var 16 aylık olacak neredeyse doktora götürdüğümüzde sormak istiyordum ben de. Ama biz kan damlası kullanmıyoruz bir ara kahvaltıda pekmezli su veriyordum bir de mama içiyor günde üç kez mamadan kaynaklı diye düşünüyordum ben de. Dediğiniz gibi bizde de organik beslenme dışında şekerli şeyler vermiyorum görünce de üzülüyorum. Dişini fırçalıyor musunuz peki
Saitkereminannesi Melhan kararma dediğiniz diş etinin oralarda mı ? Oğlum 16 aylık üstte diş etinin oralarda var 5 aylıktı diş çıkardığında
Evelynn Melhan valla canım doktorları dinlerim kendi doktoruma aşırı bağlıyım ama söyle bir durum var. Sağlık ocaklari hemen kan ilacı veriyor doğru olan 6. Ayda kan tahlili yapıp ihtiyacı varsa vermek gerekiyormuş. Kayinvalidem ve annemde kan ilacı kullanma leke yapar dişleri erken çürütür demişti bende doktora sordum evet kullanımdan sonra leke olabiliyor ama ihtiyaç durumunda kullanmak gerekiyor dedi ne 6. Ayda ne 1 yaş tahlillerinde değer eksikliği çıkmadı kullanmadım böyle bir sorun yaşamadım. Gazlı bezle falan zannetmiyorum geçeceğini. Siz her ne kadar küçük gibi gelsede özel bir bebek fırçası alıp her beslenme sonrası dişlerini su ile fırçalayın artık süt dişleri dökülüp yenileri gelince düzelir diye düşünüyorum.
Melhan Asyab Asyab bizde kan ilacı kullanmadık doktor onda olabileceğini 2 yaşından sonra diş doktoru geçmez ise temizleyeceğini söyledi ancak bu durum benim canımı çok sıkıyor çünkü sürekli artıyor.
Melhan Evelynn bizde kan ilacı hiç kullanmadık. Doktor gazlı bez ile sil dese de ben o gün diş fırçası aldım ve onunla fırçalıyorum. Aslında süt dişleri tabiki düşecek ama azı dişlerine yani kalıcı dişlere geçerse diye korkuyorum. Çürük olmasında lekesine takılmıyorum
Sngl1701 Melhan benim oğlumunda dişleri öyle her çıkan diş lekeli doktora götürdük çürük yok dedi kan ilacından dolayı böyle oluyor bizede fırçalayın geçer dendi ama maalesef geçmiyor
Asyab Melhan aynen bir baktım ertesi gün yan dişi de leke olmuş dediğiniz gibi artıyor benim de fırça almam lazım inşallah geçer ben de üzülüyorum
Selinsak Benim oğlumun da üst dişleri lekeli , doktorumuz çok emen sürekli memeyi şeker gibi ağzında tutan bebeklerde olur dedi . Bizimki ,2.5 ay emmedi doğdunda sonrasında da meme delisi oldu resmen sorun yok dedi doktorumuz