Emiree Kızlar bebeğim en son cuma günü kontrolde 5800 çıktı kilosu boyu 61 cm di. Meme mama gidiyoruz ama meme demesemde olur o kadar az ebe bile kahve niyetine emiyor seni dedi bana. Bebeğime ili buçuk saatte bir 120 cc mama yapıyorum ama o istediği kadar içiyor bazen 100 bazen tamamını. Sizce mama miktarı nasıl siz nasıl besliyorsunuz benim gibi olan arkadaşlarım? Kilo ve boy fazla mı hep kayınvalidem obez olacak bu çocuk diyor . Onun yüzünden ilk ay aç kaldı bebeğim verme verme dedi sarılığın kıyısından döndük. O yüzden açta bırakmak istemiyorum az veripte dediğim gibi anne sütü çok az alıyor çünkü. Keşke olsa da versem. Bu arada bebeğim 3550 gram doğdu.
Tazeanne3434 Emiree bende mama ve meme olarak gidiyorum suan biraz fazla kilo aldı gibi ama herkes emeklemeye yürümeye diş çıkarmaya başlasın söner diyor başlarına gelmiş ama sana tavsiyem önce emzir doymadığını anladıysan önce 30 cc mama ver baktın tekrar aranıyor bi 30 cc daha yap ben önce iki göğsümü birden emziriyorum ne varsa çeksin sonra mama veriyorum hem daha az mama vermiş oluyorum
Melisbugi Emiree canım benimkide 4 kilo doğdu 2ay 2 günlük iki haftadır tamamen mama yiyor öncesinde emiyordu hep birden gitti sütüm dün tartıldık 6 kilo aşısı vardı 3 saatte bir 90 a yeni geçtim onu bile sonuna doğru zorlanıyor bitirirken dinlene dinlene veriyorum 4 gündür öncesinde 2 saatte bir 60 veriyordum oğlumda 4500 doğmuştu oda mamayla büyüdü tombul tombul du şuan 14 yaşında hiç bir obezliği sağlık sorunu yok şükür 🥰
gg00 Emiree önce memeyi deneyin en son çare mamaya başvurun hazır sizi tutuyormuş memeyi bırakmayın bence bebek çektikçe gelir inşallah moralinizi bozmayın kayınvalidenizin zamanındaki gibi değil hiç bişey. bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz başkası değil
dominantteyze Emiree 2 bucuk aylıga göre kilosu iyi ama mama fazla geldi banda ne kadar verirseniz içer suan doyma hissi yok 4 aydan önce biliyorsunuz o yuzden 90 cc verin bence zamanla arttırırsnz
Emiree gg00 yok bırakmıyorum gelmese bile önce meme veriyorum sadece emmek için değil bazen uyuyor sakinleşiyor o yüzden bırakmam😊
Emiree dominantteyze 90 veriyordum yeni arttırdım bir kaç kez ağladı ondan ama duruma göre gene 90 veriyorum ağlamıyorsa
Ayemta Emiree kizim 2aylikken meme mama gittik sutum vardi ememiyordu sagarak besloyordum.tek seferde 160 cc de ictigi oluyordu 90da keyfine baglydi.6kiloydu fakat obez falan degildi.6kilo olmasina ragmen cok zayif gozukuyordu boyu uzun.simdi 11 aylik 10.5 kilo yine minnak
Rainyellow Bende gece güzel karnı doysun diye 70 80 cc süt vermeye çalışıyorum yine 60 içti hep 60 cc de kalıyoruz ola ki yanlışlıkla 20 cc fln fazla içsin onu da kusar ben böyle 120 leri duyunca şok oluyorum 2 ay 20 günlüğüz geçen hafta 6 kiloyduk
Emiree Rainyellow Siz anne sütü de veriyor musunuz? Sizin sütünüz fazladır benden benim dediğim gibi damla damla yok gibi yani asla karın doyurmaz. 60 cc yi ben ilk ay veriyordum.
Rainyellow Emiree sadece anne sütü veriyorum öyle aşırı bir sütüm yok göğüslerim vıcık vıcık oldular ama emdikçe geliyor ve bol su içiyorum
Emiree Rainyellow işte ondan doyuyor sizinki ne güzel inşallah daha da gelir doyar bebişiniz mamaya hiç gerek kalmaz
Rainyellow Emiree olsun üzülmeyin sütünüzü arttırmaya çalışın yulaf süt muz ve pekmezi karıştırıp içiyorum sütüm kesildikçe çok iyi geliyor bir de bazı günler su içmeyi unutuyorum o zamanda çok azalıyor sütüm … olduğu kadarını verin sütünüzü vazgeçmeyin o bile şifa olur ☺️
arelinannesi1234 Emiree 2 saatten bir 120 veriyorum gece doymuyor tekrar mama yapıyorum ama gündüz bazen bitiyor bazen doymuyor ama uyutuyorum hep emmek istiyor emzik koyup uyutuyorum
taze_anne56 Benim kız da 2 ay 10 günlük ilk 1 ay zorla da olsa emziriyordum (aşırı meme reddi vardı) meme mama derken memeyi bıraktı şuan mamayla devam ediyoruz ve 1-1,5 saatte bir 75cc yapıyoruz günlerimiz böyle geçiyor 🥲
Emiree taze_anne56 75 i benim bebeğim 50 günlükken falan içiyordu doymuyordu 60 ile çünkü normal öyle istemesi benim bebeğim de istiyordu mecbur veriyorduk
Emiree Rainyellow bende öyle düşünüyorum yediklerimi içtiklerimi yazsam size yapacak bir şey kalmamış artık dersiniz çok uğraştım ama her sağdığımda iki göğüsten toplasam 20cc anca çıktı artmadı hiçbir şekilde ama hala uğraşıyorum en azından kesilmesin dediğiniz gibi şifa olsun diye