Merhaba anneler kızım 3 aylık sürekli olarak ağlıyor doktora götürdük kolik dedi gaz sancısı çekiyor uyku çok az uyuyor uyumadıgı zamanlarda zaten hiç susmadan ağlıyor karnına sıcak pres yapıyorum.Aynı durumu yaşayan anneler var mı neler yapıyorsunuz