Ezeltos15 Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var bugün sünnetinin 3. Günü siz kaçıncı gününde banyo yaptırdınız su değince sancısı olmuyor mu veya oraya su döktünüz mü doktotumuz 2. Günde duş alabilirsiniz dedi ama korkuyorum 😧
-Alp- Ezeltos15 dr ikinci günde yaptırabilirsin demişti ama biz 3-4 gün beklemiştik 20 günlüktü sünnet olduğunda
mandalina_kokulum Ezeltos15 5.gün yaptırdım. Hatta pipisini yeşil sabunla ovun demişti bizim sünnetçimiz. Ağrısı falan da oldu mu bilmiyorum çünkü benim oğlum banyo yaptırırken hep ağlıyor ekstra birşey göremedim
denizanasi3 Merhabalar benim oğlumda 4 ay 4 günlük sünnet yaptırmak istiyoruz ama genel olarak çok huysuz bir bebek olduğundan acısı olup daha çok ağlamasından korkuyorum. Tecrübelerinizi aktarır misiniz neler yaşadınız acaba🙏
Ezeltos15 denizanasi3 canım bizim de 4 aylık genelde huysuz du ilk gün sadece bol Ca sabır ve hijyen gerekli ilk çişini yaptırınca iç geçire geçire ağladı şimdi 3. Günü iyi çok şükür ilk gün tek ateş i Dalan cıkıyo çişini yapınca çok aglıyo bence erkenden yapmak en iyisi sonra büyüyünce daha kötü oluyor
Zeyna90 Ben 35 gunluk yaptırdım bir hafta sonra duş dediler ayrıca bezıyle ıylesır olayına katılıyorum ilk gun agrısı oldu yarım fitil verdıksonra hepsı gectı yaptıgımz en doğru karar bebegım 5aylık smdı