Kuzeyufuk Kızlar bebeğim 2.5 aylık yüzüstü uyuyor ve çocuğum uyandığında yüzüstü olduğu için debelenip ağlayarak uyanıyor bu normal mi
Mertbebek50 Kuzeyufuk bizimki de aynı genelde yüz üstü uyuyor rahat ediyor Ama sırt üstü elini kolunu sallıyor uyanıyor
Ozlem_likce Kuzeyufuk Aynı 2,5 aylık bebeğim yüz üstü uyuyor. Diğer türlü hemen uyanıyor ben de bilerek yüz üstü uyutmaya devam ediyorum 😂
Aea33 Kuzeyufuk bende bebegimi hem çok hareket edip kendini uyandırdığı hemde gazlı oldugu için yüzüstü uyuturdum eger başini rahat çeviriyor sa yüzünü gömmüyorsa yatağa bir sakıncası olmaz bence debelenmesi de normal yani uyanıyor ve hareketleniyor
Oysul Kuzeyufuk bizimki de 3 aylık neredeyse 1 aydır yüzüstü uyuyor. Aynı sizin bebeğiniz gibi uyanirken debeleniyor ve ağlıyor. Ben yavaş yavaş sırt üstü yatmaya geçirmeyi düşünüyorum. Bu şekilde çok zor oluyor çünkü 🥴🥴
Ozlem_likce Kuzeyufuk Kafasını çevirebiliyor sıkıntı olmuyor o yüzden. Yüzü kaşınıyor bazen sürtüyor yatağa biraz yine çeviriyor. Uyanacağı zaman bir oyana bir diğer yana sürterek ağlayıp kalkıyor 🙏🏻
Ozlem_likce Kuzeyufuk Kafasını sağa sola sürterek mızıklanarak uyanıyor. Hemen alıyorum çok ağlamadan. Zaten bir damla ses çıksa hemen alıyorum ağlamasın diye 🥲
Kuzeyufuk Oysul uyanırken aglaması dışında bir sorunumuz yok bizim çünkü gazını çok rahat çıkarmasını sağlıyor bu yöntem