Tugce5540 kısım kısım sertlik varsa mastit olabilir. Hatta eskiler dokunduğunda düğüm düğüm olur derlermiş. Benim göğüs ucum komple kızarıktı ben göğüs yaralarına bağlıyordum meme ultrasonu çektirdim enfeksiyon çıktı. Ben de acaba kitle mi var hiç düzelme olmadı diyordum, doktor kitle olsa bile bununla alakalı bir etki yapmaycağını söylemişti. Hatta bitanesi kitle memeyi çürütür demişti. Soğuk lahana koymayı falan denediniz mi? Ya da sürek ılık suyla masaj yapın, bakın bir iyi gelecekse muhtemelen mastittir.