Asyam140820 9 buçuk ay önce normal dogum yaptım halen hamilelikte oluşan o uzun çizgi duruyor dikkatimi çekti kızımda da belli belirsiz o çizgiden var sizin ne zaman gitti bebekte oldu mu yada halen duruyor mu 🤔🙄
Mysunshines17 Asyam140820 benimkiler 11 ay 10 günlükler hala duruyor 🙈Bazı kadınlarda uzun zaman geçmez hatta kalabilirmis benim şu an alt karnimda hafif kaldı izi
Deletedmom27337 Asyam140820 liflemeye başladım hafifledi rengi 🙈 sezeryanlıyım karnımın alt yarafını lifleyemitordum. Meğersem o karalıkla lifle gidebiliyormuş 😂 deneyin isterseniz
ikizbabymom Asyam140820 çok belli belirsiz ben de de ikizlerinde de var o çizgi çok dikkatimi çekmişti benim de
Serifeelifasel Asyam140820 canım doktor bı krem yazmıştı adını hatırlamıyorum ama tamamen gitmişti 40 çıkınca
kucukprensinannesi Duruyor ama doğum yapalı daha 1 ay olduğu için pek lifleyemiyorum ilerleyen zamanlarda belki geçer belki kalır 😊