Nrmrvbzzz Bebegim 1 bucuk aylik 2 hafta oncesine kadar gunde 3 4 kakalı bezi olurdu simdilerde gunde bir sefer yapiyor bu normal mi. Buyudukce kaka sayisi azaldigini biliyorum ama bu kadarda az degilmi sizce.😞
Gigyyy Nrmrvbzzz bilgim yok ama biz de 20 günlüğüz bizim de günde 1 kez oluyor bazen 2 ,mamadan olduğunu düşünüyorum anne sütü az alıyor çünkü ,doktor Huzursuz ,ağlamıyorsa sorun yok dedi
bozobeydrk Nrmrvbzzz çok normal bizim de öyle olmuştu☺️ Hatta 3 4 değil her bezi açtığımda azıcık kaka olurdu mutlaka sonra bir seferde yapmaya başladı hepsini☺️ Şimdi bazen iki günü de bulabiliyor.
Tazeanne3434 Nrmrvbzzz 40 çıktıktan sonra tamamen değişiyor benimde bebeğim 2 aylık 2 günde 1 yaptığı oluyor günde 3 kere de değişiyor yani
okuyanannee Nrmrvbzzz benim bebeğim de 1 ay 18 günlük 3-4 saatte bir emmek için uyanıyor birinci aklıma takılan bu 2 saatte 1 emzirmek istesem de uyanmıyor . İkincisi söylediğin gibi eskiden günde dolu dolu 3-4-5 kez kakalı bez alırdım şimdi günde ya tek sefer yapıyor ya da her beze az az