gg00 Bizde Temmuzda gitmeyi düşünüyoruz.Bebeğim o zaman 9 aylık olacak biraz uzun bir yol kendi aracımızla gidicez, bebeğim arabada uyumayı seviyor zaten yolculuk esnasında uyur eder diye tahmin ediyorum.Bence pozitif düşünün pozitif geçsin ☺️İniyorsun Kahvaltı hazır yemek hazır. Evde oyalamaya çalışıp hem bir yandan ev işi yemek Faslı daha yorucu, sıkıldı artık evde bebeler.Bence biraz bebişlerin de farklılığa ihtiyacı var, güzel bir anı olur, bol bol fotoğraf çekinin😇