Nas6161 Arkadaşlar varmı 4 aylık diş cıkaran bebeginiz.oglum tam dort aylık dis cikarmaya basladı. Az huzursuz napcam bilmedim.cok erken degil mi.
htceee98 Nas6161 benimde kızım 5 aylık 4 aylıktan beri salyalar elini ağzından alamadık o derece çoktu. Şimdi ise alt köşedeki iki dişler patladı patlıcak beklemedeyim.bazi bebekler erken cikarabiliyormus
tosbikannesiii Nas6161 bizim de 4 de huysuzlanma başladı belirginleşti ilk diş 5.ayda çıktı sonra pes pese
sarilokumumm Nas6161 huzursuzlukları normal 4.aydan beri alt 2 diş patladı beyazlık görünüyor durmadan kaşıyor oğlum
Deletedmom0099 damakar belirginleşti, her türlü huzursuzluk ve belirti vardı 4. ayda başlayan ama 9. ayda çıktı.
Gamze1761 Ilk dis 4 ay 12 gunluk cikti suan 6 bucuk aylik 3 diş var 2 tanesi de patliyor dis gorulmeye baslandi ..
ecemm-6161 Nas6161 canım atesşi olırsa calpol ver bana doktorun demişti ağlarsa huzrursa cok agrı dan olıyor ben azıcık calpol veriyorum öyle durumda bir de soguk havuçla dişlerini masaj yap