elifhanimm Saçkıran oldum ,şükür geçti ,hipotoidi de yapiyormis saçkıran ,tedavisine baslayinca geçti de strestenmiydi yoksa troidi miydi gerçekten ,bunu bende bilmiyorum . Eşim öyle ya ,seviyor goya ama çelişki var davranışı ve söylemleri arasında . Ağzı seviyorum diyor da çokta çektirdi 😭 Bu senelik izin muhabbeti çıktı şimdi bide ,ne eşime para gelsin ne de tatile çıksın istiyorum valla ,bunlar beni hep strese sokuyor ,garip şeyler oluyor hep hoşuma gitmeyen