Merhaba anneler.. Oğlum 13 aylık oldu ve bu zamana kadar maalesef ayağımda sallayarak uyuttum. Daha küçükken herkesin denediği yöntemi deneyip yanımda yatırıp pışpışlamayı da denedim asla uyumuyor, yanımda yatmasını da sevmiyordu. Geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor ve kucağıma aldığımda gözleri kapalıyken ağzını açıp meme arıyor. Bu zamana kadar gece her uyanmasında emzirip uykuya geri döndürdüm. Emerek uyudu hep. Hala da aynı değişen bir şey olmadı. Geceleri eskiden 3-4 saatte bir uyanırdı. Ona da razıydım. Fakat şimdilerde neredeyse saat başı uyanır oldu. Örnek vermek gerekirse duş sonrası saat 1’de uyutabildim. Saat 2 gibi uyandı emzirdim uyudu. Saat 3 gibi yine uyandı yine emzir uyusun hep aynı şeyler. Sabaha kadar aynı devam ediyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım yoruldum artık. Saat kaç oldu bende uyku yok. Bir de uykuya zor dalan ve her sese uyanan biri olunca kendime sinir oluyorum. Bu durumda olup da çözüm bulan anneler varsa yazabilir mi? Doktoru da geceleri emzirmeyi kes alışmış emzik niyetine kullanıyor seni dedi. Ne yapayım emzirmeyi kesip pış pış ee eee gibi sesler söylüyorum beşiğinin yanında hıçkırırcasına ağlıyor emzirince susuyor. Kucağıma alıp pış pış yapınca ya da yanıma yatırınca da uyanıyor ve asla uyumayıp tamamen uyanıyor. Son çare mecburen sallayarak uykuya döndürüyorum.