Herkese iyi geceler benım kızım 3 yasına girecek aralıklı devam eden gece ağlama krizlerine giriyo bildgınız kriz yani kolay kolay susmuyor sinirleniyor falan bi ara geçmişti yine başladı ve ben çok üzülüyorum korkuyorum yanı bu durumdan nıye böyle yapıyo basına gelen var mı