Selda127 Kızlar oğlum dört aylık 3.700 kilo doğmuştu şuan 8.300 gram kilo alımı çok güzel sma bezi 2 yada 3 kez değiştiriyorum 2 3 güne bir kakasını yapıyor normalmi
prensinveannesininguncesi Selda127 kilosu gayet iyi MaşAllah bana az geldi ben günde 5 bez değiştiriyorum en az
Emir_karan Selda127 benim oğlan 15.günde bir kaka yapıyordu kabızlıkmk sorunumuzzz vardı .acile gidiyordum lama yapıyorlardııı
Emir_karan Selda127 Bbgm şuan 8aylık 4 5 falan bazen değişiyor 3 öyle birgünde böyle gece 1de değiştiriyommm sabah alıyorum altını sonra 3 4 defa bazen 5kere değiştiriyommm
Selda127 Emir_karan anladım canım bzim kilo alımımız iyi ama bezinin az olması biraz kafamı karştırdı