gulsah-erman77 bebeğim 4 aylık oldu, aynı sizin hikayenize benziyor bizim de. Biraz erken doğdu kilosu azdı, özel sebeplerden sütüm gitti hep mama verdim. Ben de hipp veriyorum oğluma. Sizinle hemen hemen aynı kiloyu aldı oğlum da. Şu anda bile çok nadir 120cc içer, gece uyurken şöyle bir 4 saat 5 saat uyumuşsa anca öyle. Gündüz uyanıkken 100den fazla içmiyor. Ama kilo alımı normal.