Tbaltn 16 aylık kızım geceleri geç uyumaya ve sürekli oyun oynayıp odanın ortasında yürüyerek kendince oyun oynuyor gülüyor eğleniyor. Resmen uyumamak için kendine oyunlar yapıyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı ?
Nurcan3500 Tbaltn benimkide öleydi ben artk gündüzleri 1saat uyutuyorm ve günes gttikten sonra dışarı cıkyorz onu yürütyorm bol bol 1 1.5 saat parkta yada sokakta oynuyoruz aksam saat 9.30 oldu mu uyuyor 14aylıga kadar bende cektim ama simdi masallah düzene oturduk sizede tavsiye ederim
Tbaltn Nurcan3500 cok ağlayan bir bebek mi peki ? Benım kızım aşırı ağlıyor ağlatarak uyutmayıda sevmiyorum. Acaba böyle bir rutın uygularsam ne kadar ağlar bilmiyorum ama deneyeceğim benimde başka çarem kalmadı gibi 🥱