sevvalyilmaz Kızlar güneş kremini alalı yaklaşık 10 Ay oldu geçen yaz sonu kullanmıştık kutusunda 6 Ay da tüketilmeli yazıyor ama trendyolda kapağı açıldıktan 1 yıl içinde tüketilmeli yazıyor bilemedim kullansam mi kullanmasam mi daha da dolu kutu
sevvalyilmaz zeynepzeze evet içim de rahat etmedi ama oteki organik güneş kremlerinin çoğunun kapak açıldıktan sonra 1 yıl tüketimi var bu durum aklımı karıştırıyor doğrusu
zeynepzeze sevvalyilmaz Zaten 2 ay kalmış bir de öyle düşünün. Ben kendime aldığım ürünleri bile 6 ay geçince kullanmıyorum. Ne bileyim içim rahat etmiyor