İyi akşamlar kızlar kızım 15 aylık cuma günü bexsero 1.dozunu oldu fakat o günden beri bacağında top gibi bir sertlik var. Doktoru normal diyor ama ben çok korktum bu kadar uzun sürmesine. Sizler de böyle bir durum oldu mu nasıl bir yol takip ettiniz?