Kızım 11 aylık olacak, her türlü yolu denedim. Bardakta, kaşıkla, avent biberon ile, suluk ile, içine pekmez katıp, meyve suyunu sıkıp… Sıvı olan hiç bir şeyi kabul etmiyor. Ek gıda konusunda sıkıntımız yok çok güzel yiyor ama su içmediği için daha doğrusu sıvı almadığı için kabızlık sorunumuz oluyor. Varmı aynı durumda olup bebesini su içmeye alıştıran?