Merhabalar dogum yapali 11 ay oldu sezryn dogm yaptm ve ilk aylarda adetim duzenli oldu hatta hamile olmadan once adetlerim duzenli degildi cok sevndm duzelmesine sonra 1 ay gecikti adetm daha sonraki ay adet oldm ama neredeyse 3 ay olacak kanamam birgun bile durmadi ramazandi kapanmaydi bebekti derkenn gidemedm doktora cuma randevm var insallah gidicem ama basina boyle birsey gelen varmi acaba neden olabilir ve doktor bu kanamayla vajinal ultrason yapar mi sizce bilgisi olan yazabilir mi acaba🙏🏻