Bebeğim 6aylık ve 4.aydaki kilosuna sadece 200gram eklemiş 2ay içinde ..
doktorumuz kilosu iyi ama alım az olmuş mama ver geceleri de dedi(emziriyorum)ama mamayıda asla içmiyor aptamili resmen çöp oldu şimdi yeni bakıcaz kilo aldırabilen mama veya ek gıda tavsiyeniz nedir arkadaşlar var mı? Tabiki kilo önemli değil ama doktorum az buldu o yüzden sizede soruyorum yoğurt tarhana vs.herşeyi düzenlide yiyor