Cns1903 neyle sildiniz acaba, krem sürüyorum ya daire şeklinde yapışmadı hiç şükür bizim,yavrum ya kıyamam öyle çaresiz ağlıyorlar ki bir şey olduğu zaman içim gidiyor. Ben popişini siler gibi ayaklarından tutup kaldırıyorum o arada pipisi de yukarı kalkıyor🤣🤣 o ara şak kremini sürüyorum hiç temas etmeden😂😂 bez zor oluyor ne yapsam bardak ile mi devam etsem Perşembe günü tam bir hafta olucak bizim de