Ravzacuk Yaa Allah’ım çok sinirliyim.bugun mecburen tanımadığım bir kuaföre gittim ve manyak kadın mahvetti yüzümü.🤬 kaş ve yanak tüylerimi aldırdım suratımı soydu resmen. Hâlâ yanıyor. Kızardı ve kabardı ne yapabilirim buna bı yardımcı olun lütfen ☹️
Emirtalhamm Ravzacuk krem sür bikac güne geçer banada böyle denk gelmişti yüzümu almistim hala izleri var parcalâmistu resmen….
Leylus Ravzacuk kıyamam canim çok acımıştır ya 😥 ben elim yandığında anestol krem sürüyorum ağrıyı acıyı alıyor ama yüze sürülüyormu bilmiyorum bi araştır istersen canım cok geçmiş olsun
Emir_karan Ravzacuk bayan kuaförü olarak canım .acemi birine denk gelmişsindirrr.bepanthol sür canım direk çok iyi geliyor .geçer birdaha yabancı kuaföre gittiğinde ustaya aldır elamana aldırma.🙏
Ravzacuk Emir_karan eleman değildi zaten sahibi ama bence bı eğitim almamış belli. İki ağda saç yapmıştır dükkan açmıştır ☹️oda beni bulur
Emir_karan Ravzacuk bn 11yılımı verdim şuan bebeğim var birde artık çalışmaya ihtiyacım yok.ama komşular geliyor eve evde yapıyrum.hiçte şikayet almadım bu zamana kadar
Mirayse Ravzacuk bepanten plus die krem varmıs iyi geliyormus yorumlarında görmüştüm bugün trendyolda