_elmaliturtam
Gerekli bilgiye sahip olmanız gerek tabi acil durum gerekirse diye.
Bebeklerde öğürme refleksi dilinin üstünde oluyor, yutabileceğinden büyük parça alırsa onu zaten öğürüp çıkarıyor. Böyle böyle öğrendikçe öğürme azalıyor, dil üzerinden daha geriye doğru gidiyor.
Tabi önüne yemeği verince gözümüzü üzerinden ayırmamamız gerekiyor. Zaten blw de ayına uygun gıdalarla ilerliyoruz. Bebeğin tolere edebileceği besinleri veriyoruz.
Ben kızım 7 aylıkken başlamıştım, ek gıdaya geç başladığımız için, hiç müdehale etmedim. Çok şükür sıkıntılı bir durum yaşamadık.
Her bulduğunu ağzına atan kızım ilk gün 17. Dakikada ağzına götürmüştü tabağındakini🙄