merhaba benim oğlum 21 aylik. Bende artık merhaba anneler, benim oğlum 21 aylik tuvalet eğitimi vermek istiyorum. Ama henüz konuşamıyor şuan bu eğitimi versem sonuç alır mıyım. Yoksa kendini ifade etmesini beklemem mi gerekiyor acaba..?? Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum :)