Merhaba anneler, geçen gün kardeşim böyle bir video atmış bana. Buz kalıplarına sağılmış anne sütünü koyup donduruluyorlar. Dişi kaşınmaya başlayınca çıkarıp bebeğin eline veriyorlar onunla kaşıyor dişini. Doktor randevuma çok var danışamadım ama çok da soğuk bir şey bilemedim. Deneyen anne var mı?