aylizbebek 6 günlük bebegimiz icin gece sarılık olmaması. İçin abajur lambalarını acık bırakın dediler warmı öyle birsey yada öneriniz ve gece kac saatte bir uyanıp emziriyorsunuz @@emzirme @lamba
irva aylizbebek 2 saatte bir emzirmen lazım.Lamba konusunu da bilmiyorum.Sarı tülbent kullan derdi eskiler hep.Ben öyle yapmıştım.
buselidunya aylizbebek 2 saatte bir mutlaka emzirmek gerek anca öyle geçiyor, bizim 3. aya kadar sürmüştü böyle. geçmiş olsun çok🌸
gokkusunannesi aylizbebek normal oda lambası floresandı beyaz canım ışık iyi geliyor hem dini açıdan hem sağlık açısından
Ozgeoz Bizim oğlumun sarılığı çok yüksekti biz sarı lambanın altına yatırdık 1 saate bi emzirdim ve üzerine sarı tülbent örttük ama en etkili yöntem şekerli su ve mama vermek oldu