gungungun Selam kızlar 44 günlük bir kızım var sütüm yetmedıgı icin en baştan beri günlük 50 cc 100 cc mama veriyorum bazen kaşıkla bazen biberonla biberonla genelde gece ve uyurken veriyordum bu son 1aydir akşamlari 7den sonra ( sütüm ün az olduğu zamanlar ) kızım meme agzinin içinde iken meme ıle kavga ediyor emmıyor ememıyor ağlama krızlerınde son1 haftadır okadar çok agliyor kı artık çok korkuyorum benı terk etmesınden biraktı bırakacak diyorum bu durum attık gün içinde de olmaya başladı Günde 1 2 kere Biberonla verdiğim icin biberona mü alıştı süt az gelıyor diye sinir Mi yapıyor Ve meme reddi mi yasiyoruz
Sltn gungungun meme reddi yaşıyorsunuz malesef biberonun 1 ı 10 u yok hemen alisabikoyarlar. Biberon emzik bunları vermeyin Tenten temas yapın sürekli.mama veya süt takviyesini zor olcak ama EDS kasik ya da şırınga ile verin.birde facebook kullanıyorsaniz emzirme sanatı grubundan destek alabilirsiniz.
Minnakkk gungungun malasef biberona alıştığı ıcın memeyi istemiyor çünkü emerken yoruluyor ama bıberondan hemen akıyor.o yüzden bıberon ve emzik verılmemeli onun yerine kaşık alıştırma bardağı falan kullanılmalı.bu süreçte bol bol ten Teması yapın bırlıkte duşa girin uyku aralarında emzırmeye çalışın ac kalmaması ve üstün devamı ıcın ellesagım yapın şutunuz azalmasın sağdığınız sütü kaşıkla veri sureklı Memeyi teklıf edin ama ısrarcı olmayın çok sabırlı olmanız gerekiyor sunu unutmayın bebegınız sizi emecektır pozıtıf dusunun
gungungun Sltn yaaaa içimde Hep bir kuşku vardı ama acaba gazdan mı sancıdan mi cnku kakasını 3 günde bır yapıyordu Artık bunu çoğaltmaya başladı gün içerisinde de agladı hep
Yasemintutku Bugüne kadar yaşadığım en zor şey..bende başta emzik biberon kullandıö.göğüslerim çok yara olmuştu.göğüs kalkanı kullanmaya başadım içinde biriken sütüde biberonla veriyordum bazende çok gazlı olduğu için ememiyordu sağıp biberonla veriyordum.sonra meme reddi başlaı daha kucağıma yatırır yatırmaz çatlarcasına ağlıyordu .o günden sonra emziğide biberonuda hayatımdan çıkardım.şimdi 3aylığız zaman zaman yine yaşıyoruz ama geçti.ten teması banyoda emzirme ve beyaz gürültü bizde etkiliydi ama emzik biberonları çöpe atmalısın
gungungun Yasemintutku Yasemintutku Yani büyük Üzüntü Sizi çok iyi anlıyorum biberonla süt çok geldiği için Süt Azaldığında kafayı yiyorlar
Sltn gungungun yok canım bizde 6 7 günde bir kaka yapiyorduk onunla alakası yok gazi olsa daha cok memeye yapışır.kesinlikle yolun başındayken emzik biberonu birak.ben de takviye olarak süt veriyordum beni de emiyordu meme reddi yasamadım ama diğer göğsümü tam kavrayamiyor gibi geldi hemen biraktim takviyeyi kendisi emsin kuvvetlensin dedim.emzik zaten almiyordu.bol bol tentene temas yap kucağında tut hemen atlatirsin inşallah 😊
Sltn gungungun geçer canım biraz sabır birde dediğim grupta ücretsiz emzirme danışmanları var oraya posta aç sana yardımcı olurlar 5 ay meme emmeyip 5 ay sonunda tutan bebek var.o grup motive ediyor insanı.linki atabilirsem buraya atayım.
Minnakkk gungungun tabi ki yeter ki pes etmeyin. Meme reddi üçüncü ayımda bende yaşadım emzık bıberon olmadığı halde çığlık çığlığa ağlıyordu memede hep uyku sersemi doyurdum karnını hep çok üzüldüm ama gecıcı bı durum olduğunu bıldıgım ıcın sabrettim sizde öyle olun ve hep pozıtıfı düşünün canım
Sltn gungungun ya atamıyorum dün paylasmistim bugün nedense paylaşıma izin vermiyor.facebook à emzirme sanatı diye yazın ilk çıkan grup orada bir anket vsr onu doldurun kurallari okuyup kabul ettiklerinde POST açın gerçekten okudukça çok şey öğrendim hiç POST acmama gerek kalmadı.