Melike25 ilk 3 ay hipp combiotic kullandık en az gaz yapan mama olduğu için ama içerken kıvranıyordu bebeğim bebelac gold nutrikonfora geçtik rahat ettik hemde severek içti bebeğim ondan önce aptamil comformil kullandık o da kokulu ve sık kakaya sebep oldu bebelac gold nutrikonfor ile devam ediyoruz ve çok memnunuz