_eay_ Kızlar bebeğimle tek başıma bakıyorum memlekete geldik bir haftadır buradayız bebeğim annemde veya babannesinde durunca hiç ağlamıyor taa ki ben odaya girene kadar beni görünce bana bakıp ağlamaya başlıyor sebep yokken anlamadım gerçekten neden olduğunu
Arafinannesi _eay_ ahahah kucağına alman için ağlıyordur benimkide öyle babasına verince ona kendimi göstermeden ışık hızıyla geçiyorum önünden 😄
Lilav21 _eay_ bebeğim 8.5 aylık bizde öyleyiz şuan 🥰 kucağıma alınca sakinleşiyor hemen 🥰 bizi tanıyor ve istiyor 🥰
Aselask34 _eay_ benim bebeğimde 7 aylık aynı şekilde 😂gördüğü an hemen ağlıyo almam için alıncada sımsıkı sarılıp çenemi ısırıyo artık tanıyo seni bu sebeple de alman için dikkatini çekmeye çalışıyo ve bu konuda bildiği tek yol ağlamak
Arafinannesi _eay_ canım benim işim varken babasına bırakıyorum yanlışlıkla kendimi göstersem al yine gösterdin kendini diyor hemen ağlıyor kaynanam kayinpederim de gösterme kendini diyor mesela inan bazen şakasına kendimi gösterip gidiyorum eşim arkamdan söyleniyor gülüyorum seni istediği için ağlıyor yani çok tatlılar ya😀
MervEslinArden _eay_ 11 ay 1 günlüğüz artık ben dışında birinde olduğu zaman beni görsün hemen ağlıyo, bazen saklana saklana yapıyorum ne yapacaksam. Ağlayınca kıyamıyorumda ama alışması lazım anneanne babaanneye ben her zaman yanında olamaya bilirim
Emelaksoy Bnm kızımda aynı 8 aylik babada hiç bisey yok bni görünce başlıyor ağlamaya çünkü hep yanında olmami istiyor