Sevo34 Çok yorgun olduğunda yapıyor bunu bide diş evresi girdimi belli bir süre de bu şekilde, diş jeli sürüyorum çocuğum rahatlıyor. İlk hiç dişi yokken allahım ağlıyor ama nasıl göz kapalı emzik atıyor mama istemiyor jeli süreyim bu jel niye var bebeler için yapılmış nasılsa sürdüm geri uykuya geçirdim hııııı dedim çocuğum dişten perişan 3 4 gece daha az sancılı devam etti patlatınca zaten sorun kalmıyo