Arkadaşlar merhaba
3 aylık bebeğim geçen haftalarda 5 günde bir sadece fitille kaka yapıyordu. Doktor kontrolünde doktor sıvı yapıyorsa ve kendini zorlamıyosa rahatsız olmuyosa fitile gerek yok atmayın bekleyin, bebekler 4. Ayın sonuna kadar kaslarını kontrol edemeyebilir 4. Ayın sonunu bekleyelim dedi. Şimdi 9 gün oldu hala yapmadı. Yaşayan var mı?
Her türlü şeyi denedim kulak çöpüyle uyarmayı zeytinyağı herşeyi…