_caglabebek Yaa bebegim 26 gunluk malum yaz aylarina giriyoruz havalar iyice isindi ne kadar kalin giyinebilirim sabah aksam gunde 2 kere dusa giriyorum annem kaynanam devamli üşütme bebege gaz gecer diyolar ama nekadar kalin giyinebilirimki
Zelisblt _caglabebek kalın giyinmek yerine duş sayınızı bire indirirseniz üşütme ihtimalinz azalır. Annelerinz ondan üşütürsün diyordur.
SeherRonyaMelek _caglabebek yok öyle bir şey bacişkooo istediğin gibi giyin 😂 Banada sürekli soğuk su içme diyorlardı en son dayanamadım doktoruma sordum. Doktor kahkaha atarak “ O su midene inene kadar ısınır be sehercim “ dedi 😂
tirtilinannesi25 _caglabebek kimse kusura bakmasın ama bu eskiler hiç bir şey bilmiyor ya bence 😀 bana da soğuk su içme dediler ne alaka dedim içtim hiç de bir şey olmadı
Sevginaz _caglabebek ben surekli duş aliyordum ve kizimida hergun yikiyordum hicte usutmedi ve kizim hep citcitli atletle kaliyordu
_caglabebek Zelisblt onlar evde ince giymeme taktilar evimiz gunduz devamli gunes aliyor baya hamam gibi bu evde onlarin dedigi gibi giyinmem cok mumkun degil 😁
_caglabebek SeherRonyaMelek ayy havalar sicak corap giy ustune bisey giy bebek her agladiginda ayni seyler ha kizimda alt tarafi en fazla 3 dkka ağlıyordur öyle cok sancisi olmuyor sukur her aglamasini ya gazi var ya aç ona bagliyorlar
SeherRonyaMelek _caglabebek klasik anneler işte :) banada yaptılar hep aynısını ama dinlemedim hiç kendi bildiğim gibi davrandım hiç sıkıntıda yaşamadım. Kızım hiç gaz sıkıntısı vs çekmedi. Zaten sıcaktan emzirmekten terliyosun bide üstüne kalın giyinirsen pişersin
_caglabebek SeherRonyaMelek aynenn öylee üşümüyorumki yani anlatamiyorum üşümüyorum diyorum sen anlamazsin diyolar 😁
Badisko _caglabebek valla ben şort askılı geziyorum oldum olası çorap giymem sevmiyorum giyemiyorum herkes bebeğin çok gazlı olacak dedi hamileyken bile Allah’ıma şükür aşırı bir gazı yok He çorap giymiyorum ama terliksizde gezmiyorum
_caglabebek Badisko aynenn bende oyleyim corap giymem evde terlik giyerim ama sukur suan bir sıkıntimiz yok arada aglama oluyor tabi hep gazi var diyolar bebek bu illaki aglayacak o kadar
Bebegimm1 _caglabebek kışın doğum yaptım evde atletle corapsiz sekilde gezdim bebegim gazsız bir bebekti şunuda eklim dolaba 2litre su koyardım soguk icerdim 😂
_caglabebek Bebegimm1 bazen keske dogumum kışa denk gelseydi diyorum ozaman onlarin istedigi gibi sıkı giyinirdim 😁