Ayazz444 Bebelac gold kullanıyodum eşim dün gitmiş normal bebelac almış bebeğine verenler nasıl bi mama acaba yardım edermisiniz
damlahira Ayazz444 gold olanı kullanıyorum bende normali hiç kullanmadım ama bir sıkıntı yaşamazsınız
giz Ayazz444 biz aptamil yada bebelac gold kullaniyoruz benim esimde bi kere gold bulamamis bebelac almis bizimki tadini hic begenmemisti cok az yemisti. Deneyin belki ayirt etmez sizinki
BesteArya Ayazz444 Içeriği farklı. Gold olan bebelac daha kolay sindirimi ve gaz yapmiyor diye biliyorum. Ama madem almışsınız bir kutudan birsey olmaz umuyorum
Karakiz Ayazz444 ben arada kullaniyrm sutum yetmefigi yerde veriyrm ilk oglumda da kullandm memnun kaldm ve tok tutuyo
Eylln21 Bende altı aya kadar doktor tavsiyesi ile bebelac gold kullandım bizimki kabiz olduğu için önerdi sindirimi rahat altı aydan sonra normal bebelac gectim gold biraz pahalı butcemizi aşıyor kizim onu da içiyor bi sıkıntı yok