Iyi geceler kızlar. 3 buçuk au oldu doğum yapalı 3 yaşında bir oğlum var. Doğumdan bu yana o kadar garibim ki durgunum bazen yaptığım şeye bakıp ben ne yapıyorum ya diyorum bazen aşırı kötü hissediyorum. 5 sene dir falan panik hastasisyim hani ben mı boş evham yapıyorum anlam veremiyorum. Kafamın içi kazan gibi 3 ay dır tek damla yaş dökemiyorum gözümden doğum sonrası normal mı sizlerde oldu mu böyle bisey